niedziela, 1 listopada 2015

Podsumowanie miesiąca: stos, październikowy Wrap-up i listopadowy TBR (blog&vlog), + akcja listopadowa

To pierwsze w już prawie rocznej historii bloga podsumowanie miesiąca. Jak to się mówi? Kiedyś musi być ten pierwszy raz, a okazja jest niemała. W ciągu ostatnich miesięcy ciążyła na mnie klątwa pięciu książek miesięcznie, a tu proszę.. piękna ósemeczka. Być może to jest jest szczyt formy, ale dobry początek i przełamanie reguły;)

Poza tym, mówię to z bólem serca, rozleniwiłam się strasznie i nie wszystkie książki były recenzowane na blogu. Co prawda, każda recenzja znalazła się na vlogu, ale to bezczelne z mojej strony i ten miesiąc będzie miesiącem bez wymówek. Pisanie to moja pasja, a pisanie o książkach jest czystą przyjemnością, której nie mam zamiaru sobie odmawiać:) 

Zacznijmy od moich zdobyczy, dobrze? Ostatnio się rozszalałam, ale książek nie mam zamiaru sobie odmawiać:) są jak dzieci, których nie mam. Jeszcze. Wszystkie są zakupem własnym.



Od lewej:
"Restart" Amy Tintera, Wydawnictwo MAG (z EPIKBOX'a)
"Harry Potter i kamień filozoficzny" J.K. Rowling, Media Rodzinna
"Mroczna Wieża IV: Czarnoksiężnik i Kryształ" Stephen King, Wydawnictwo Albatros
"Mroczna Wieża V: Wilki z Calla" Stephen King, Wydawnictwo Albatros
"All-new X-Men: Wczorajsi X-Men" B.M.Bendis, S.Immonen, Egmont (komiks)
"New Avengers: Wszystko umiera" J.Hickman, S. Epting, Egmont (komiks)

Od dołu:
"Kroniki Amberu" Roger Zelazny, Wydawnictwo Zysk i S-ka
"Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare, Wydawnictwo MAG
"Drażliwe tematy" Neil Gaiman, Wydawnictwo MAG
"Miasto cieni" Ransom Riggs, Media Rodzinna
"Zimowa Opowieść" Mark Helprin, Wydawnictwo Otwarte
"Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety" Mark Helprin, Wydawnictwo Otwarte
"Portret Doriana Graya" Oscar Wilde, Wydawnictwo Zysk i S-ka
"Rozpacz" Vladimir Nabokov, Wydawnictwo Muza

Wrap-up & TBR
(po lewej przeczytane, po prawej plany listopadowe)


Wrap-up (od dołu)
"Zakon Mimów" Samantha Shannon, wydawnictwo SQN
"Król Kruków" Maggie Stiefvater, Wydawnictwo Foksal
"Lek na śmierć" James Dashner, Wydawnictwo Papierowy Księżyc
"Światło, którego nie widać" Anthony Doerr, Wydawnictwo Czarna Owca
"Oddam Ci Słońce" Jandy Nelson, Wydawnictwo Otwarte
"Wielki Marsz" Stephen King, Prószyński i S-ka
"Rozpacz" Vladimir Nabokov, Wydawnictwo Muza
"Wiedźmin: Krew elfów" Andrzej Sapkowski, Wydawnictwo SuperNowa
"Avengers: Świat Avengers" J. Hickman, J. Opena, A.Kubert, Egmont (komiks)
"Sherlock Holmes i wampiry Londynu tom I" S.Cordurie, V.Krstic-Laci, Egmont (komiks)
"Sherlock Holmes i wampiry Londynu tom II" S.Cordurie, V.Krstic-Laci, Egmont (komiks)

TBR (od dołu)
"Kosogłos" Suzanne Collins, Media Rodzinna
"Uwięziona w Bursztynie" Diana Gabaldon, Świat Książki
"Misery" Stephen King, Prószyński i S-ka
"Doktor Sen" Stephen King, Prószyński i S-ka
"Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety" Mark Helprin, Wydawnictwo Otwarte
"Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare, Wydawnictwo MAG
"Harry Potter i kamień filozoficzny" J.K.Rowling, Media Rodzinna

Uwaga, Uwaga!

Nie byłabym sobą gdybym o czymś nie zapomniała, ale ten film wszystko wam wyjaśni i mam nadzieję, że weźmiecie udział w akcji i konkursie:)


Jak wam poszło czytanie w październiku?
Co planujecie czytać w listopadzie?
Skusicie się na Kinga?;)
Dajcie znać na dole:)

9 komentarzy:

  1. Wiem, co to klątwa pięciu książek :)
    Hej ja prowadziłam miesiące tematyczne :D jednak nie na taką skalę jak Ty to planujesz :) i mam zamiar kontynuować to, po przeczytaniu półkowych zaległości. To fajny pomysł i nie mogę się doczekać, by zobaczyć Twoją pracę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy się zgadać, może wykombinujemy coś razem;) i nie martw się, każda klątwa jest do złamania:)

      Usuń
  2. Haha, a mnie nigdy nie udało się osiągnąć wyniku niższego niż sześć, co mnie bardzo cieszy. Wiem jednak, co to klątwa siedmiu tomów, utrzymywałam taki wynik przez dobre trzy miesiące :") Świetne wyniki, o stosiku nie mówiąc. Ja przeczytałam 9 ksiąźek, z czego jestem bardzo dumna ^^
    U mnie recenzja "Oddychając z trudem"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję 9 książek i na pewno do Ciebie zajrzę:)

      Usuń
  3. :) Duży stos - też zamierzam poznać "mechaniczną"serię, wszystkie tomy mam już na półce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na razie jeden, ale w planach ma sięgnięcie po kolejne:)

      Usuń
  4. Na Kinga się nie skuszę, bo ani czasu (mój stos ostatnio jest popularno-naukowy) ani nawet chęci zbytnio - nie mój typ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę "Miasta cieni"; pierwszą część czytałam jakoś w czerwcu i jestem ciekawa, jak wypada druga :)

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń