niedziela, 21 lutego 2016

Lutowy Epikbox - unboxing (vlog)


6 komentarzy:

  1. Uważam te pudełka za fajny pomysł, acz sama bym sobie takiego nie kupiła, bo szkoda mi kasy na kilka gadżetów i książkę, gdzie za te pieniądze mogłabym kupić sobie dwie książki. Ale idea fajna ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba już też na razie nie będę w nie inwestować, bo najzwyczajniej w świecie nie potrzebuje tylu gadżetów:)

      Usuń
  2. Fajnie, że nagrałaś swoją reakcję na epikbox ,,na żywo" :)
    Nie wiem czy pokuszę się na to pudełko, może kiedyś. Szału nie ma, ale kilka rzeczy mi się podobało :) czekam na książkę Walton z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szału nie ma, ale są całkiem fajne:) wychodzą raz na trzy miesiące, więc czasami można poszaleć;)

      Usuń
  3. Zawsze jestem ciekawa "epików". Korci i mnie by się w taki zaopatrzyć:) Pozdrawiam i życzę powodzenia!:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie spróbujesz to nie przekonasz się czy Ci się podoba:)

      Usuń